Ervaren supply chain specialist zoekt nieuwe baan (32 uur) – Utrecht

Over Kandidaat

Wie ik ben
Ik ben Nagehan. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen (1,5 en 14,5). In 2005 ben ik naar Nederland gekomen. Ik woon in Utrecht. Ik werk oplossingsgericht, “seeing the big picture” ( systeem denken) en ook analytisch (zie als er iets niet klopt/wat er niet past), gestructureerd, georganiseerd, verantwoordelijk, leer snel en graag, pragmatisch, flexibel, innovatief, behulpzaam, team-player, goed in plannen, coördineren, faciliteren, standaardiseren, verbeteren. Ik werk klant en kwaliteitsgericht.

Ervaring
Door de jaren heen heb ik kennis en ervaring opgedaan op drie hoofdgebieden. Ik heb kennis en ervaring opgebouwd in supply chain ‘business-as-usual’ activiteiten zoals het plannen, voorraadbeheer, inkoop, S&OP en beheer van vraag en aanbod, order-to-cash activiteiten. Ik heb collega's opgeleid en begeleid. Als onderdeel van ‘product life cycle management’ heb ik projecten geleid, de set-up en veranderingsactiviteiten van de supply chain gecoördineerd, waarbij ik samenwerkte met multidisciplinaire teams. Ik leidde of droeg bij aan verschillende verbeterprojecten, beheerde de opzet van nieuwe processen, monitoring- en rapportagesystemen en het opstellen van gerelateerde documentatie. Ik heb onderzoeken uitgevoerd om de leveringsprestaties en kwaliteit te verbeteren. Ik heb tools gebouwd om processen te automatiseren en digitaliseren, om traceerbaarheid mogelijk te maken en om de processen te beheersen en te verbeteren.

Wat ik graag zou doen:
Een functie die bij mijn profiel (kennis, ervaring en vaardigheden) past. Liever switchen naar IT bijv. IT Project Manager of SC Consultant/Specialist (liever voor ERP). Werken bij een pharmaceutische bedrijf vind ik altijd leuk en uitdagend. Het kan een SC functie zijn of PM. Ik heb ook kennis en ervaring in het standaardiseren, kwaliteitsmanagement en compliance (bijv. QA/QC ISO enz.), en kwaliteit/processen verbeteren (Lean 6 sigma). Al deze opties (en meer) vind ik leuk. Wat niet bij mij past is zeer repetitieve, administratieve werkzaamheden zoals “invoeren van facturen in het systeem” of boekhouding A/P – A/R belasting berekening, :box 1 of 3 invullen enz. achtige werkzaamheden.

Hoeveel uur ik kan/wil werken
Het liefst werk ik 32u en hybride (minimaal 1 dag, liever 2 dagen thuis werken) zodat ik me kan concentreren. Qua reistijd vind ik 30min tot 1u max oké. Ik sta open voor 75min+ als ik maximaal 2 dagen naar kantoor moet of 90-120min als ik max 1 dag naar kantoor hoef.

Wat heb ik nodig
Ik wil graag bij een bedrijf werken waar mensen professioneel werken en waar een goede structuur is (dus niet iedereen bemoeit met het werk van een ander en/of wie harder schreeuwt krijgt zijn zin. Niet per se wat optimale actie wordt uitgevoerd, eerder afspraken per dag gewijzigd of genegeerd .enz.), liever een inclusieve (niet alleen in woorden) omgeving ( dus iedereen wordt geluisterd/gezien).

Ik geef toestemming voor het plaatsen van mijn gegevens op de website.

Heb jij een passende baan voor Nagehan en wil je graag meer weten of een afspraak inplannen? Wij brengen jullie graag met elkaar in contact. Bel naar 055 – 52 61 999 of mail naar info@energieq.nl

Kandidaat kenmerken

Gepubliceerd op:

Naam Kandidaat:

Locatie(s):

Opleidingsniveau

Dienstverband

Uren beschikbaar

Contactgegevens

Heb je vragen over deze kandidaat? Onze kandidatenbegeleider helpt je graag verder!

Contactformulier

Krijg jij een warm gevoel van deze kandidaat? Laat dan van je horen! Vul het onderstaande formulier in om je in contact te komen met de kandidatenbegeleider, en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Of gebruik onderstaande knop op je telefoon om direct via Whatsapp in contact te komen

*Deze functie werkt alleen op mobiele apparaten

EnergieQ Sterk Sociaal gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens, zoals beschreven in ons privacy beleid.