energieQe nieuwsitems

Certificaatuitreiking bij VodafoneZiggo

22 januari 2018 gaat bij Sterk Sociaal in de boeken als een mooie dag. Vandaag kregen acht medewerkers bij VodafoneZiggo hun certificaat uitgereikt voor het goed volbrengen van de opleiding tot medewerker Klantenservice.

Mirjam, Renaline, Lindsay, Monique, Jaap, Benjamin, Sander en Jaap waren de eerste medewerkers die via Sterk Sociaal bij VodafoneZiggo aan de slag gingen. De groep is op 4 december 2017 gestart met de interne opleiding en op 2 januari jl. is het echte werk begonnen, uiteraard onder goede begeleiding. VodafoneZiggo draagt door het bieden van deze opleidings- en werkplekken bij aan het creëren van een inclusieve arbeidsmarkt. Mirjam, Renaline, Lindsay, Monique, Jaap, Benjamin, Sander en Jaap: van harte gefeliciteerd met het behalen van dit certificaat en we wensen jullie veel succes en plezier in jullie baan!